манай блог 2012 оны 08 сарын 18 нд нээв

Monday, August 20, 2012

Хууртаж бас хуурч байсан түүхүүд....

Өнөөдөр ДӨРҮҮН САРЫН НЭГЭЭН.... Хүнүүсийг хуурдаг сайхан баяр шөө кккк. Гэснээс жилийн жилд миний хуурсан хүнүүсийн тоо, нааг хуурсан хүнүүсийн тоо яаг адилхан байдын. Би бөрр тоолдыншд. Өнөөдөр нь бас эмээгийн төрсөн өдөр хаха... Эмээгээ жоохон хуурдымсан, чадахнуу гүй юу энэ жил. Өөө ярианаасаа хадуурчээ. Арван жилд байхад хүнүүсийг сайхан хуурдаг байлаа... Нэг удаа гэртээ суужээсэн чинь найз залгажын. 4 сарын 1-ны өдөр ш дээ тэр нь. "Хаана байгаан" л гэжийн. Хуурмаар санагдаад муу найзыгаа. "Тэнгист кино үзкээл хүлээгээд байжын" гэлээ. "Өө чи истоо өөдгүй амьтан. Ганцаараа кино үзээд байхдаа яадын" гээд нөгөөх чинь уйлахнээ яаандраа... "Би хоёр билет авцийншд, хүрээд ирэхгүй юу даа. Кино яаг эхлэх гээд вайна" гэсэн чинь "За одоо очлоо" гэнээ. Тэгжээ байтал чинь нөгөөх чинь залгаад "Чи хаана байгааен, би ирцэн байншд" гэджийнөө. "Аан чи нааг харахгүй байгаамуу. Би чааг хараал байшд... Би нэг цав цагаан гувцастай байгаа даа" гэчээл нэг шалтаг хэлээд утсаа салгачваа би... Мээсэжээр "Чи хаана байгаан, кино эхлээд чи орцымуу балайн" гэх мэт үгс шидээд болдгүй ээ... Тэгж тэгжийснаа би тэсэхгүй залгаад "Дөрүүн сарын нэгээн. Чи яаг Тэнгист очцымуу тэ" гэсэн чинь "Өө тийншдээ" гэдэг вайшт хохо... Тэнгис рүү яваал очсон чинь ми муу найз харин уурлацан зогсжийж билээ... Ингэж нэг ям найзыгаа хуурсым.. Дихсэн дараа жил нь тэр найздаа аймар хууртсышд би. Үүнээс цаашаа бол зөндөө л байгаа. Дүү мүүгээ цэцэрлэгээс нь аваагүй гэж иж аавдаа хэлж нэгэндээд ккк... Утсаа хаясан гэж хэлж бас нэгэндээд хэхэ... Гоё байсөөн. Хүн хуурсан түүх нэг иймэрхүү... Өө харин хууртаж байсан нь вол их шүү дээ. Наснаасаа олон хууртаж байсан хүн. Аль жоохон байхад л "Толгой дээр чинь аалз" гэж иж аав хоёртоо хууртаад, "Тариа тарина" гэж бас хууртаад байдаг байлаа шд. Дунд ангид нэг бандид аягүй муухай хууртсаан... Нөгөөдөх чинь хичээлдээ ирэхдээ надад ниих гоё шоклаад бэлэглэдийн. "Юу болоод шоклаад өгөөд байгааен" гэсэн чинь "Жүгээр л" гээд жуумганаад байхын. Нөгөө шоклаад нь аягүй хүнд наасс... Задлаад үзсэн чинь нөгөө юувлээ дээ шоклаадтай аягүй адилхан бор өнгөтэй юм байдын... Ниих хүнд ёоо ёоо... Дихсэн нөгөөдөх чинь "Ааахахаха, дөрүүн сарын нэгээн. Хууртсандаа хууртсан" гээд инээгээд кккк. Сайхан дурсамж, дихдээ нээх гомдмоор юмаа. Нэг иймэрхүү л хууралт, хуурталт болдог байжүлээ... Өнөөдөр бас хэдэн хүн хуурсаан сайхаан сайхан, кайфтай шд.

No comments:

Post a Comment